kalasiiii

tillbaka från en helg i luleå. jag vart som bjuden på kalas.
de var kyyl och jag träffade min snigelpappa. (alltså min riktiga snigelpappa).
vi åt massa billys och var lite fulla. trevlig helg!

ska bli spännande att kolla på bilderna som togs ihelg. har inte kollat dom än, men hoppas de blev några fina och passande bilder som jag kan visa här..





idag har jag och max städat hans hus. de tog 3 timmar..
säger det tillräckligt eller vill ni höra hur dammsugaren exploderade och sprutade massa äckligt vatten på mig som luktade APA?
och jag vet, de kanske låter lite konstigt att en DAMMsugare (som suger upp torra grejer från marken ) sprutade vatten på mig, men så ligger de till.

jag ska iaf få en lunch för besväret. och en glass för max tycker jag var döktiii.
för hörni, vad gör man inte får lite mat??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0