christmas

äääänltigen är julhelgen över.
den har innhehållit en 80-årsfest
alldeles för mycket julmat (man kan ungefär tro att jag är i 4:e månaden, men så är inte fallet om nån stackars sate tror att jag är på smällen, de var bara julmaten som var för god)
jag har fått massa fina saker. typ en stickmaskin  (YEAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!)
jag har varit på DÖDS-hockey.  efter matchen började jag faktiskt att fundera om jag kanske valde fel, en hockeykarriär hade funkat minst lika bra som gympa.
jag har hängt på sjukhuset. 2 gånger.
rönkat armen osv.
de där med cirkuskonster på fyllan är kanske inte så okey.
särskilt inte om det är ett dödskast man försöker sig på.
fast vi kan ju bättre
kul att enda bilden jag lyckades fota från juldagen blev suddig.
och kul att jag missade supén också. 450 spänn åt helvete för en kväll på sjukan. yeahbaby

Kommentarer
Postat av: Evert

här får man förklaringar...voi voi! jag tänkte just vart du höll hus när man inte såg till dig där på ferrumi! haha vad har du sysslat med??

2010-12-28 @ 08:42:59
URL: http://evelinaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0