.


jag har haft fööllt upp


byggt pepparkakshus

sytt på min himelskt fina väska

gjort en fin graffitimålning på bilen. HAAATA KUPOLENGARAGET!!!

varit på älgsafari vid snötippen. vi lyckades tillåme jaga älgarna mot kirunacity. ooopsidaysi.

haft lunchdejt på thulegården

ätit ostbricka i abisko

skänkt 100 spänn till radiohjälpen. och inte fick jag min låt spelad hälläääärr

haft spakväll med ansiktsmask, hårkur och bastu

köpt alla julklappar (och det är ännu bara den 20:e )




åååå vad mer??
jobbat på ica såklart


ååå vad mer??
bakat såklart


åå vad mer??
sovit såklart





-jag mår så bra när jag är med dig, vet du de?

-jahaaa, är de mättnadskänslan som gör att du mår så bra eller?



jepp, så går det när man ska förklara sin kärlek till sin karl.
jag har sagt det förut och jag säger det igen. han är fan min alldeles egna feeder.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0