idag hittade jag en tjuga när jag gick hem från ica. på sanning.


idag insåg jag en grej.
en tant kom och frågade mig vad en påse avacado kostar och jag kunde de direkt. siffran som uppenbarade sig för mig.
öööh? vem vet det exakta priset på grejer?
jag gör nog de.
en burk sheba kattmat kostar exakt 8,90. knäckta revbensspjäll kostar 59,50 kilot, champinjoner kostar 29,90 kilot and so on and so on.

då insåg jag att jag kanske jobbar för mycket, eller att jag inte har nått liv.
chansar hejvilt på de senare alternativet.







nyss skrattade jag så jag nästan trillade av stolen
en av mina, kattis och toves äventyr har för evigt blivit memoerade i cyperspace
läs förfan.

lovar att ni också kommer trilla av stolen
http://tovesarri.blogg.se/2010/december/livets-glada-dagar.html













nyss hände en lite läskig grej.
jag ringde till jonas andersson i falun.
jag trodde att det var våran jonas andersson och trodde för en sekund att han var tillbaka igen.
en sekund av hopp. sen insåg jag att de inte kan vara så.

och igår spelades låten som bara för mina tankar till jonas på radion.


jag vet att du har de bra där du är.



du ska veta att alla saknar dej.


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0