från och med detta inlägg ska jag börja fota så jag har nått intressant att visa

ut med de gamla och in med de nya
de nya året började firas på stranden med lite vin och sol. efter de en fin nyårsmiddag bestående av en kebab sittandes på en trotoarkant. och eftersom de ända var nyårsafton firade vi lite extra genom att gå gå och köpa en pizza efter kebaben.
sedan fördrev vi tiden till 12-slaget då vi återigen befann oss på stranden. räknade ner sekunderna till de nya året. gav min man en liten nyårspuss, kollade lite raketer-
och jag har aldrig i hela mitt liv sett så många människor på ett och samma ställe. de var helt sjukt.
synd bara att jag har blivit så lat på att fota. måste bli ändring från och med nu.
annars är allt som vanligt. hänger på stranden, börjar ömsa skinn på hela kroppen, svettas för de mesta som en gris, har fått en nytändning på chokladkakor igen, jag har ännu inte sett en kangaroo ( jag befinner mig i kängurunas förlovade land men jag har ännu inte sett nån, pinsamt jag vet) och idag såg jag en liten blå sak på stranden som tappade alla sina 15 ben när man rörde i den. jag har lite på känn att de kan ha varit en utomjording.
de enda som inte är sig likt är att vi har börjat variera vår kost lite. under 3 dagar åt vi hamburgarkött och spagetti, nu har vi gått över till kyckling och spagetti och sedan när kycklingen är slut tänkte vi testa på pasta och spagetti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0