lite om de senaste

jag och max har hunnit med skydiving. de var dom 3 mest läskiga och underbara minuter i mitt liv. fritt fall i 60 sekunder och sedan glida med fallskärmen. lätt värt vartenda öre (och tro mig, de blev ganska många ören)



jag har sett min första känguru. dock inte levande. men en kangoroo är alltid en kangoroo. smakade gott gjorde de iaf. rekomederar er starkt att testa känguru med pasta.
idag har jag testat mina skills på surfbrädan.
de är inte så jäkla enkelt. och särskilt inte när det värsta jag vet är att få vatten i näsan.
intressant. tiden
sen steker jag bara och spenderar massa tid på att smörja in mig så jag inte ska bränna mig.
tiden flyger iväg här. en vecka kvar och jag vill inte hem, jag börjar trivas här i värmen.
just nu är vi i lennox head men imorron bär de av till coffs harbour. vi ska gå på en bananfarm. de ska bli intressant.
på återseende

Kommentarer
Postat av: Cicci

Vilket underbart liv du lever nu damen! Njut!

En sådan fantastisk upplevelse att plocka fram under resten av ditt liv! Myser av att läsa hur bra du har det!

2010-01-07 @ 21:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0