morgonstund

vaknade ungefär sex imorse. jag tycker de är ganska kul att ställa om dygnen. not. somnade innan robinsson hann börja och vaknar lagom till morgonkaffet med mor.
vi åt kladdkaka och satt i mörkret.

sitter och nöter lite weeds till de blir dags för mat. sedan vidare till renhagen och rensa bajs. jag förstår att de var ett trick från min mors sida att få mig att komma till rautas just den dagen de är dags för bajsplock.



och idag är en stor dag. idag ska jag och katti träffas på riktigt efter en månads frånvaro av varann! jag anar att de inte kommer vara en tyst sekund. så mycket att ta igen.





middagstid hos familjen enoksson:

lillasyster: -jag kan inte äta mer, jag har tappat matlusten
mamma: - du har ju inte haft matlust på flera dagar nu. vad är de?
lillasyster: -jag vet inte, jag kan inte äta..
mamma: - vad har du ätit nu då? du måste ju äta männska
lillasyster: - typ 6 paltar och två köttbitar


ni förstår ju då hur mycket mat som lagas när alla har matlust


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0