sista

imorron bar de av hemat igen. jag langtar men jag langtar anda inte. jag vill fara  hem men jag vill anda inte fara.
dom senaste dagarna har jag bara njutit av vad livet har attt ge har pa andra sidan jorden. en liten fest, en picknick med utsikt aver operahuset, rundvandring i sydney och fortaring av blackfisk.
jag fixar upp lite bilder senare nangang. nu har jag inte tid. nu ska jag tillbringa mina sista timmar i famnen pa min karl. nu medans jag kan.
sa imorron borjar min langa resa hem..3 dagar kommer det ta. man blir ju deprimerad bara man tanker pa de.
och jag kan stolt meddela att jag har gatt in i en glasdorr. i fullt nyktert tillstand.

Kommentarer
Postat av: LINNÈAK

Kära Therese

Nu är det så hära att vi saknar dig i klassrummet och på syjuntan :D ta för fan och kom hem nu, och låt ingen arabturk lura dig med godis. du vet vad jag har sagt ;) man ska inte följa med gubbar för att få godis, du vet att dom vill egentligen ha något annat från dig.. och det är inte roligt kan jag tro. lycka till med hemresan kära du! ;)



LOVE linnéa karlsson från Kiruna

2010-01-12 @ 17:50:15
Postat av: hannapanna

Åh, vad kul att du kommer hem! Håller med Linnéa, vi saknar våran lilla terro med det glada skrattet! Du är så välkommen så :) Hoppas du inte är så brun bara, för då gillar jag dig inte nå mer (;

2010-01-15 @ 18:22:30
URL: http://hannajooohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0