kanske poletten trillar ner

lika händelserik dag idag.
satte på en tvättmaskin, kollade animal planet.
pappa kom hem från jobbet, vi åkte och tankade min bil (min pappas bil), sen for vi på coopsi och handlade mat för jag ska vara ensam hela helgen. buhuuu. den som vill får MER ÄN GÄRNA HÄLSA PÅ.
och vi åkte på thai och åt middag.

jag åkte till jobbet och satt återigen fastklistrad framför denstarkastestjärnan.blogg.se .
de måste vara världens hemskaste blogg ¨nånsin. och inte blir de bättre av att jag sitter och nästan bölar när jag ska prata i telefon.


nu kålar jag påen dragonmovie med min fader. den är ganska schysst. fantasymovies är ganska schyystt

Kommentarer
Postat av: matilda

Ja självklart var det det jag menade, ville bara inte skriva det iaf någon av dom andra skulle läsa det och bli ledsna, känna sig dåliga, sluta komma till jobbet osv.

2010-07-25 @ 20:09:41
URL: http://matildafjellborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0