räkna påängen på ängen

nu är jag hemmaa. eller i förrgår tog jag mig mödosamt ner. 3 mil gåendes i regn är ej att rekomendera, om nån nu funderar på att kanske göra de. göre inte för fan.

de sög.


fast de sög inte uppe på viddaa. en vecka var då tusan för kort.
de suger när man måste jobba och fara ner till civilisationen .


brände facet


coca cola efter gärdet


simon hade fått nya glasögon


när man saknar skolan lika mycket som jag är de bra att de finns en skola i ales


barnen blev tokiga när solen tittade fram och skulle minsann bada


ofta vi inte hade planerat detta


och eftersom min kamera har gett upp blev de inte allt för många bilder men de är sånt man får leva med.



här på hemmaplan har jag hunnit äta vårrullar, ett bigmeal, varit på golfbanan, lekt spion, städat huset, jobbat ådeeee

Kommentarer
Postat av: FrkNiia

Ajajaj. Ditt ansikte såg lite väl stekt ut. Kram på dig.

2010-07-18 @ 22:22:32
URL: http://frkniia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0