viddaviddaVIDDA

nu är kängorna insmorda med skosmorsel, kniven vässad,
skogsbrallerna nytvättade,
mina nya regnkläder och underställ nerpackade,
godis för 150 jävla spänn inhandlade, beasås köpt (MYCKET VIKTIGT säger mamma),
massa mammas nya killeavsnitt instoppade i mobilen.
så nu drar jag upp på VIDDA!
eller imorron menar jag. ofta man börjar bege sig nu på natten.
nu väntar jag bara på flickvännen som ska ge mej en kraaaam, en hejdå kraaam, för vi syns inte på en vecka ju.
förresten var jag med min andra flickvän på en sandstrand idag och åt en romatiskt middag för två. om ni ville veta. fast de ville ni ju.
(om ni vill veta hur jag ser ut på vidda så kolla på bilden)
såhär ser jag ut på vidda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0