egentligen är de mer kompicerat

idag när jag åt pasta med tomatsås började jag tänka på australien.



sen började jag tänka på hur mycket jag brände mig en gång



när jag tänkte på bränt skinn började jag tänka på linnéa när hon brände sig i BARCA



när jag började tänka på bränt skinn i BARCA började jag såklart tänka på BARCA



och när jag började tänka på BARCA började jag såklart tänka på min klass



och sen när jag tänkte på min klass började jag tänka på min tigerrr



och när jag tänkte på tigern så började jag tänka på katti. för katter och tigrar är släkt



och sen började jag tänka på att jag å mina bästa kåpisar jobbar på samma jobb



och då kom jag på att jag egentligen skulle cykla till jobbet men de behöver jag ju inte FÖR PAPPA HAR TANKAT MIN  BIL!



då började jag tänka på att pappa var på jobbet nu och då kom jag på att max slutar jobba stoppet idag så idag kommer jag få se han när han är vaken. kommer kännas konstigt att ha en vaken karl.



och då började jag tänka på pasta med tomatsås igen och då kom jag ¨på att min älsklingsmatprogram börjar snart!

Kommentarer
Postat av: kommer du fortfarande ihåg mej?

Åh barca!! hojja vi måste grilla jue! men fan man kan ju inte ens få tag på dej längre!! Vart ska jag vända mej med mina problem?

2010-06-18 @ 20:50:24
URL: http://jennieylvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0