första dagen på nya livet

idag var första dagen på första dagen i mitt nya liv.
mitt nya jobb längtar jag tillbaka till.
jag och min bästa katti och min bästa julia kommer jobba på samma jobb i sommar! hur bäst är inte de??
fast i och för sig längtar jag till pensionen. då först är jag fri.
ofta inte jag kommer börja pensionsspara när jag får min första lön så jag kan göra massa roliga pensionärssaker när jag blir stor. typ köpa massa garn så jag kan sticka sockar till mina barnbarn.
och förresten märks de att de varit student. min telefon är putsväck, de gör ont när jag petar mig i näsan och min rygg är full med eksem.
fyfan vad kul. '
och för er som undrar är inte mina eksem i armhålan bättre.
iaf så ska jag krypa nära min man nu som har så långt hår att han måste låna mina snoddar. kul att han förstör alla och förbrukar upp mina. måste köpa egna åt han.
ååååh, mina små göllefjun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0