lite bråttom blev de kanske nu.

återigen en händelserik dag.
besökt soptippen igen (andra gången denna vecka, och de är bara onsdag), varit på ÖB och coop och handlat massa coola saker.

i skolan fixade vi klart våra lakan och dom kommer bli äckligt snygga!


nyss har jag städat bilen, fyfan vad äckligt skitig den var. hittade masssa roliga saker som typ gamla ostbågar, pengar, hundgodis, en liten leksakssmurf osv osv.
sen kom min mamma och avbröt mig med att visa bältet och kolten. fyfan vad snygg jag kommer vara!



nu är de 40 minuter kvar till min 3 rättersmiddag så jag kanske ska hoppa i duschen, välja ut några anständiga kläder och sminka mig. NICE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0