tur

ibland har man tur.
jag tappade som sagt mitt körkort ihelg på landströms (och nej, jag tappade inte bort de, jag tappade de mellan springorna på uteserveringen ), jag tänkte inte hämta den idag, men jag gjorde de ändå.
efter att jag kommer hem från nikka (aaaaa, jag är världens bästa storasyster som kör lillasyster på konfaläger)
blir  jag stoppad av polisen och måste göra blåskontroll.

shit alltså. annars hade de blivit fetaste bötern och jag hade inte haft råd att gå ut ihelg.
annars hade jag tillbringat dagen på skolan, kört mina vänner till flyget, häng på soptippen och kollat mitt älsklingstvprogram som handlar om MAAAAAAAT.
imorron är typ sista skoladagen. de känns ganska sorgligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0