vill inte!

jag förstår inte hur folk vill fira studenten.

de har varit dom 3 roligaste och bästa åren i mitt liv. jag har träffat dom finaste människorna på jorden.
vi har haft så förbannat kul tillsammans, varje dag.
vi har varit ett stort gäng.
en familj. en big jävla happy family med 2 pappor.

varför ska vi fira att vi nu inte kommer hänga mer tillsammans?
aldrig stå längst fram i matkön innan de öppnar. äta mest av alla på hela skolan.
aldrig hänga i rasthallen och dö av skratt.
aldrig hänga i klassrummet och göra ingenting. bara snacka massa skit. och snacka skit kan vi göra. (höhö, och då menar jag riktigt bajs) .
aldrig dunka  riverside på högsta volym tills lärarna kommer
börnie, vicky, julia, katti och jag kommer aldrig gå på mer utflykter.
prata om mat.
aldrig komma till skolan igen och se vem som inte har duschat.
prata om mat.


fattar ni att alla vi har varit likadana? vi hatar att duscha, vi älskar mat och vi har världens bästa bajshumor.
ni mina kära klasskamrater är dom bästa jag vet!!



I keep, I keep thinking that it´s not goodbye
Keep on thinking it´s a time to fly

och jag blir fan arg om ingen vill flyga med mig , för vi ska flyga tillsammans!

As we go on
We remember
All the times we
Had together
And as our lives change
Come whatever
We will still be
FRIENDS FOREVER



ÅHH!!
förbannat.

men nu är vi tu4-ever!









de var nåra bilder från studenten
resten kommer sen.
och på sista bilden var dom egentligen inte så glada. dom spelar bara. speciellt jennie!


Kommentarer
Postat av: julia

åh vilket fint inlägg! jag betalar all era luncher om hela gänget lovar att komma till skolan å låtsas att allt är som vanligt :)

2010-06-13 @ 21:30:08
Postat av: jennie

vadå? jag låtsas inte :D jag är alltid sådär glad!

2010-06-13 @ 22:55:04
URL: http://jennieylvin.blogg.se/
Postat av: hj hannapanna

ååååhw, jag vill inte terraaaan.. förlåt jennie men du var ful här :b hahahahaa

2010-06-14 @ 23:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0