bästa dagen på eeevigheter

vi satt och åt lunch på skolan idag (ja, jag går till skolan fast jag är ledig), vi kom på att de var uuunderbart väder och vi inte kunde slänga bort dagen på facebook , chipsfrosseri, dr phil eller liknande.
så drog iväg till björkis. bara sådär spontant. och gud vad jag ÄLSKAR spontana idéer. dom idéerna blir alltid dom bästa.


jag och julia. lyckliga och spontana


privatchaffis


vilopause (alltid vilopause)


vi hamnade åt helvete fel så vi fick knalla


jag hittade min man i baren, han som jag inte sett på en vecka springer jag på i björkis. världen är bra liten


vi var helt slut efter våran halvdag i backen.




ååh, jag har haft världens bästa dag.
jag <3 prädan min



och det äär bäst för dej julia att du tycker att de är okey att jag snodde bilder av dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0