klagoinlägg

jag är sjuk. min otrolig schyssta sängkamrat viktoria från BARCA lyckades ändå smitta mig.
fast vad gör de att man är sjuk nu? de är ju ändå bara mösspåtagning om 2 dagar.
ofta man ens hade velat gå på den.

ofta.

jag ligger hemma och kurerar mig med ingefära, citron och popcorn med extra mycket smör.
nu ska jag bli frisk som en nötkärna!
fast ofta man vill bli en nötkärna. jag kanske bara blir frisk istället. skippar de där med nötkärnan, jag tycker ändå inte om nötter.


och min telefon som har hängt vid min sida i snart 3 år har dragit sin sista suck. igår klockan 17.34 fick han lungt somna in på min byrå.
ofta jag ska skaffa mig en ny telefon. de är så lungt och skönt utan.


och de värsta av allt (ofta dom andra problemen ens går att jämföra med de här)
sista gången jag får äta texmex i skolan för all framtid och såklart är man sjuk.



vad har jag gjort för att förtjäna de här?????!!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0