när man går på skidtur

vi skulle skidra upp på fjääälle men jag hade för mycket glid så jagfick knalla istället.
just en fin skidtur. jag ville skjuta mig själv. men upp kom vi och jag fick åka min fina fina bräda ner.

jag kom fram till att jag aldrig mer ska åka skidor. jag hatar skidor.


här var vi peppade och lyckligt ovetande om helvetet som väntade


spände fast skidorna på kälken och sen drog vi.


där hamnade mina skidor efter ungefär två meter


upp på toppen kom vi iaf


sen fick vi iaf sätta på snowborden och skidorna och då var vi glada



sen resten av helgen


kusin kom till rensjön. och vi är juu förjävligt snygga. höhö.


mannen min har kockat hela helgen


och sen har jag mest bara glidit runt på denna skönhet.


de var helgen.
och nu har jag snart packat klart,  för imorron bär de av!

Kommentarer
Postat av: Sara

haha schnygg bild, väldigt! :D

2010-05-16 @ 11:09:52
URL: http://ssaaraaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0