ASSÅÅ SHIEEEEEET

håll i er nu

jag skulle göra väärldens blogginlägg med bilder och shit. vad tror ni händer?
jag får inte in bilderna från kameran.
som upplagt för..att inte bli ett megainlägg med massa bilder.

wellwell



all-inclusive är de bästa som hänt mig.
mat 24 timamr om dygnet passar mig som handen i hansken, hästen i hagen, hamstern i hjulet, you name it.
egypien var väl fint, iaf de jag såg på vårat hotellområde.
vi hade en snygg städare som var den ultimata städaren. första dagen vek han tillochmed mina smutsiga trosor.
han lärde oss allt han kunde om handduksvikning. så nu kan jag göra en svan och elefant av endast handdukar!!
gryyymt var ordet.

sen blev vi magsjuka.
och där slutar denna historia






Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha det va inte illa pinkat!!!

2010-11-21 @ 16:05:25
URL: http://jennieylvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0