BUMBI-BJÖRN


idag har familjen enoksson-fridh-niia-huuva fått tillökning i familjen.
en liten (TJOCK MENAR JAG JU) och lurvig grej har kommit till oss.
jag tror han redan älskar oss. det första han fick när han kom till oss var kulor och grädde.
fast han slickade bara upp grädden, det lilla fettot.


jag har torkat upp hans äckliga kiss tvååå gånger, så jag älskar inte han riktigt fullt ut än.
NOT.
han är min ögonsten. den sötaste grejen i hela världen.





och nej, han ska inte få bo i banankartonger forever. den är liksom bara där för tillfället


Bumbi är hans namn. fast det blir oftast bimbo eller bambi när vi försöker.
han behöver ett nytt namn!
för vem vill heta bimbo egentligen? inte då han





förresten har jag avancerat till bagare idag på ica.
fortsätter det i den här takten kommer jag ju snart vara chef där

Kommentarer
Postat av: evelina

nej, vilket söt sak ;) herre min jee...sån där vill jag också ha!

2010-11-23 @ 00:19:27
URL: http://evelinaz.blogg.se/
Postat av: julia

JAG DÖÖÖR VAD SÖT! jag vill till rautas och mysa med den, när drar vi?

2010-11-23 @ 17:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0