ibland


finns inget att rapportera förutom att jag jobbar dygnet runt, 07-21. ganska jävla hårt.
men är man pengakåt så är man.
sova får jag göra i graven eller i himlen eller på psykhemmet eller nånannanstans.



förrästän tycker jag om att vara bagare, de är så mysigt och spökligt och skrämmande och läskigt och ibland blir jag rädd för att bli instängt i frysrummet av en okänd kraft och dö av kyla. men de är bara ibland.
ibland är jag trött på morgonen.
ibland inte.
ibland håller jag på att bränna bröden och förstöra allt.
ibland bakar jag 150 lussebullar.
ibland sjunger jag högt som fan. (och falskt som fan)
ibland dansar jag om en kommer en bra låt. eller dansa och dansa, jag kör mina snyggaste dansmoves!
ibland sitter jag i kassan.
ibland plockar jag varor
ibland är jag i posten
och inte ibland utan ALLTID är jag på jakt efter min älskade pall-pallen som gör det möjligt för mindre långa personer att överleva på ica






idag ska jag på middag med tu4. hur gött?
ASGÖTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0