tjockt

tänka sig vad mycket intressant ni kära läsare missar på en veckas frånvaro!!

jag har flyttat,
jag har en ny jacka för 3000spänn (som jag betalade med i kontanter),
jag har varit på 20-årsfest på mattafakkinrakka ,
jag har 38 tjugolappar,
jag har sett en gammal dam som snattade tomater,
jag har nya chefer,
jag har köpt nya trosor för alla mina är i tvättten,
jag har gjort inbrott i kattis hus efter min pappas blommor,
jag har inventerat för första gången i min icahistoria,





jag har då inte börjat mitt nya liv.
jag ser fortfarande ut som jag gör.
fast vem har inte sagt att de är finare med en stoor magruta istället för många små?
och vem gillar inte gropar i rumpan?
bilringar?
dallriga lår?
jag gör då de.

spela roll att jag åker utomlands om en vecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0