kanske världens längsta beskrivning av min dag


mitt schema har (som alltid) varit smäckfullt.
men heter man therese och är fucking awsome så får man det att fungera!

började med att försova mig, WTF ?!!, man kan inte börja dagen med att stiga upp 8, då är som allt redan förstört.
men heter man therese tar man det med en klackspark och gör dagen till de bästa ändå.

sen glömde jag telefonen hos max och var tvungen att åka tillllbaka och hämta den. heter man therese klarar man sig inte utan telefon ( eller jag vet att jag gör det eftersom jag var mobillös i en evigheeet för ett tag sen )



åkte efter ett snökaosat E10e till krokvik och skulle fortsätta med min knife som jag så lycklig håller på att tillverka.
men eftersom min lärare lämnade mig ensam med endast beskrivningar på hur jag skulle göra valde jag att sopa hans golv istället.



svischade vidare till rautas. svisch svisch.
mamma klippte ut en väska jag ska sy till våran utställning.
åt lunch och hälsade på morfar.
svischade till staden. svisch svisch.



svischade på mig anständiga kläder och for vidare till icaaa <3
jobbade svinhårt och slutade efter 3 timmar.
men heter man therese är man lycklig även om man bara måste jobba tre timmar.


åkte hem och åt.
svischade vidare till radiotjänst och här sitter jag och håvar in avgifter. passa er swedisch people!!
svisch svisch



mitt i detta kaos får jag reda på att vi ska börja flytta på lördag!!! shiet pomfrieet




klart som fan att man blir trött. fattar väl vem som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0