en ny dag

trodde de var min sista dag i nikkaluokta idag. ack så fel jag hade.

bäst att jag skrattar mig själv i ansiktet ,
 mohahahhahahahahahhahahahahahaha.

fast igår sålde jag sockar till eva hamilton, och förklarade hur man gör kaffeost till eva hamilton, och serverade en sallad till eva hamilton utan majs och ananas.
igår hade vi lite eva hamiltonfeber här. och ni som inte vet vem eva hamilton är, synd för er. för hon är kääändis.


och igår var även dagen då jag hittade en 100-lapp i min ficka.

igår drack jag för mycket glögg på kvällen så jag kunde inte sova sålänge som min sovmorgon egentlige var.

igår hände massa spännande saker i mitt liv. nu ser jag fram emot en ny händelserik dag i nikka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0