bildboooom

de har varit lite bildtorka på senaste tiden men nu kommer de ett lååååååååååååååååååååååååååångt inlägg med massa sådana


vi tog en tripp till G-town


träffade gamla polers på en random balkong




evileye chiffe med lilla rosetten från min å pogges akutkoppel som bestod av ett gardinsnöre. tur att han inte var så biffig


vi hade kräftfäst i nikkkaaa


många pissor


kuli kvälli


lever livet i mina träskor


fick min alldeles egna musvän


han tyckte om att klättra i träd min musvän




ellen from yttre rymden




och sen denna  fiskeweekend dårå..


ungkarlarna i byn


en råtta hade bosatt sig i brunnen


skjuta luftgevär



feta fisken


FETTOfisken

nästa helg blir de ännu mer fisk. jag älskar fisk. fisk är de bästa jag vet.
särskilt att rensa fisk.
jag tror jag funnit mitt framtida yrke.

Kommentarer
Postat av: tove

fett! din mus kan ju värsta partytrixen!

2010-09-13 @ 21:07:55
URL: http://tovesarri.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är inte dina träskor! faktiskt så äger jag de nu!

2010-09-22 @ 18:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0