15apriltvåtuseneleven



björkliden var blött oh grått men andå så galet gött!
blev jävligt taggad för imorron av att se alla grymma snowboardåkare på play&spray idag.

nångång ska jag också bli så bra.............
fast de är ju bara en tidsfråga iochförsig.





dom besta av dom besta


en konstig grej
min vattentäta teori var att de var en raket man hade på ryggen när man skulle flyga extra högt över hoppen
julia trodde de var en dammsugare (????) (ja menar, what? skaffa dej lite fantasi va?)
gissa vem som hade rätt?
ingen....
fast jag hade kunnat ha rätt
men de var visst en målarfärgspreygrej

fan också, hade vart rätt ballt om man hade haft en raket som ryggsäck. 
DÅ hade jag verkligen varit TURBOSNABB.




nu ska jag hoppa turbosnabbt in i duschen och duscha turbosnabbt.
blev lite smått lökigt idag.


för sen har jag en lägenhet att krascha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0