idag

 

idag har jag jobbat på coopsi.
känns inte så okey att jag arbetar av stans mataffärer i en rasande takt, men what to dooo? pengarna ssitter fint i börsen sen.

sen GICK jag upp på stan, GICK förbi sjukhuset och försökte boka läkartid.
men inte fan kan man boka på plats. såklart inte. de borde väl alla fatta att man inte kan boka tid på sjukhuset.
så jag fick snällt sätta mig på en bänk på sjukhuset och ringa till dom istället.
imorron blir jag förhoppningsvis av med mina kliande besvär. för min kropp börjar se ut som ett slagfält.


Sen GICK jag hem och väntade på att klockan skulle gå så jag kunde GÅ ner till radiotjänst. (jag kan ju tillägga att jag bor längst bort på loussa nästan)
vad är felet med mig idag? 
höhö, de är inget fel på mig.
de är bara inte mina pengar som räcker till att tanka.

pengar är alltid en bristvara här hos mig.
om jag skulle ha lika mycket pengar som eksem över kroppen hade jag antagligen varit världens rikaste kvinna.
utan tvekan.



här är mina ben. tyvärr ger bilden eksemen ingen rättvisa.
de är lite värre än sådär.


nu har jag nyss intagit min middag i kontorsstolen på radiotjänst.
två ostekta och kalla grillkorvar. göttmos.
och dom sväljer jag ner med en kopp kaffe.
vad är väl bättre än våren i kiruna. med grillkorv och kaffe ?

plus att de går skitdåligt. inte en kotte av den svenska befolkningen verkar ha tv?
plus att mina arbetskollegor antagligen är och gör nått mycket  roligare just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0