26 april


jag hänger knappt med själv ibland.
livet är hektiskt men ack så underbart.


under veckan som gått har jag hunnit;

upptäckt hela skåne, och stått på stranden vid smygehuk.
ätit indiskt i malmö.
hälsat på jana och tuja i deras underbara lägenhet.
ätit polkagris i gränna.
blivit bjuden på mat i falun.
sovit i en herrgård i hudiksvall.
hälsat på max moster i en om möjligt ännu större herrgård (eller slott?)
haft pilbågetävling och vattenkrig.
bilat genom hela sverige.

sen kom vi hem och bytte väska till skogskläder istället och for upp till torneträsk.
pimplat och ätit.
de har varit göttt.

så gött att jag skiter i stan och jobb.
jag far till fjälls istället.

vem har sagt att påsklov inte kan vara fram till maj??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0