Julen är över

Och de tackar jag gudarna för.
Hatar att köpa julklappar .
Hatar stressen.
Hatar ångesten julen medför.
Älskar julmaten dock.

En sak jag inte fattar är vart fan tomten kom in i bilden?? Firar man inte jul för att fira Jesus ? Nae för på julen då ska de komma en fet gubbe med röda kläder genom skorstenen och ge julklappar till alla snälla barn. Dessutom ska han skratta lite så där småläskigt.

Så skönt att jag slapp julen detta år då vi varpå gärde.


Och därför behövde jag inte ha ångest över att jag inte köpt en enda julklapp detta år.
Kanske lite väl snålt att där på julafton och ursäkta sig, - öööööööh..ojdå var de idag de var julafton...fan de missade jag ...(läs: eeh jag orkade inte bry mig om de)




Kommentarer
Postat av: Anonym

du/de är trist

2011-12-29 @ 06:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0