LEDIG


Efter 11 dagars intensivt jobb är jag äntligen ledig i FYRA dagar. Halleluja.

Likförbannat vaknar jag klockan sex. Inte för att jag brukar göra det annars, men man måste ju passa på att ta vara på dagen när man ändå är ledig och har tid till med allt onödigt och meningslöst som man annars inte gör. Typ äta en redig grötfrukost halv sju, skvallra till mamma att Elina ska skolka,
Dunka lite discodunk,
TAGGA FÖR ROGER PONTARE IKVÄLL!!

Äntligen kommer dagen då jag får se min största idol.
BOOM BOOM BOOM.

Jag bah Rogga p jag älskar dig

Ni bah jävla tönt

Jag bah whateverrr


Kommentarer
Postat av: KrigarN

du fick inte säga att jag skulle skolka.

Och förresten så hade jag inte gjort läxan, därför jag inte kan gå på svenskan

2011-12-09 @ 07:51:50
Postat av: Hanna (salis)

Åh jag vill också se Rogga.. Är verkligen avis på er som ska få se honom, och jag kan faktiskt erkänna att jag blir avis. Njut av hans musik, som inte jag kommer få göra!

2011-12-09 @ 12:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0