angående helgen


imorron får jag fara till jokkmokk och götta mig.
de ska bli kult.

sova på ett hårt golv i ett klassrum med härliga tjejer.
festa hela natten.
dansa pardans på folkets hus.
köpa mig ett fint silversmycke, eller en päls, eller färgat skinn, eller en sjal eller alltihop.

planen för iår är att försöka hålla mina vänner ifrån sjukhus, inte gå hem med min mamma innan kvällen är över,
inte stå bakom konsum och halsa sprit, inte stå inträngd på en liten toalett med katti, min och kattis mor.
för vi vet ju hur det har slutat föregående år.


och ändring ska de bli.
detta år ska bannemig inget av de ske.
för de hör till de förgångna.









från arkivet



ps. just nu ligger jag och sover för de här är ett förinställt inlägg.
kitschit va??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0