fredag innan lediga helgen och jag är ur form

jag är sjuk.
it sucks.
när man är sjuk får man äta vad man vill vilket resulterade i att jag hetsåt liiite för mycket, så nu mår jag illa också...
livet suger ibland.
kollade bilderna från ihelg.
måste.verkligen.inskaffa.en.ny.kamera.så.jag.kanske.fotar.lite.mer.
ja, de var 4 bilder.
jaja, fyra bilder är bättre än ingen bild alls
och när jag ändå har kameran i datorn och alldeles för mycket tid kan jag ladda upp jättemånga fler bilder!
horny santa and syster plupp
GVE
söta syskon <3 lånade kameran och skulle fota profilbilder till facebook.
kult
nu ska jag kurera mig. ch göra livet surt för min kära.
vi har de ganska mysigt när vi är sjuka tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0