jobbajobbajobbaaaaa



idag har jag jobbat på jobb nummer 1.
efter de mötte jag upp tove och vi gick till wennbergs och skulle köpa tråd för 15 kronor.
a pice of cake tänkte vi men de slutade med att inga av våra kort gick igenom. meeen jag hade en 100ring i fickan.
fattiglappar som man är...jag har inte ens råd att köra min bil tills lönen kommer. tur att pappa har en fulltankad bil .


vi har haft syjunta efter de och nu är jag äntligen klar med själva väskan. imorron åker vi till rautas och förbereder nästa steg. kult när den blir klar! då ska jag ha den vaaarje dag för den kommer bli fetttttt snygg!



nu är  maten i ugnen och jag ligger och tar igen mig för jobb nummer 2.
hektiskt liv.


och idag efter jobb nummer 2 ska jag faktiskt träna.
jepp , ni läste rätt.

träna. träna. träna. jag ska träna så mycket att jag inte kan gå.
för då blir man lycklig och får självförtroende har jag hört.
vi får väl se hur de blir med den biten....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0