nu ska jag sovaaaa


fick med mig julia till loussa ikväll. synd bara att de tar typ 1000 timmar att gå upp och 5 sekunder att åka ner.

MENMEN.

ska gå och lägga mig strax så natt övergår i morgon snabbare.
för då bär de till GRÄNSEN. wiiiimotherfuckinghoooooooooo!

klockan 7 bär de av mot nordligare breddgrader. vi hoppas på sol och få minusgrader.
fast jag tar alltid de säkra före osäkra.
bättre mishelingubbe än frysa.

mitt motto i livet är : klä alltid på dej som om du skulle till sibirien.
jag går inte ett steg utan mina mammelucker.
sexiiimamaaa.




och min stackars lillasyster har blivit påsprungen av en tjockis så hon bröt nyckelbenet.
vi har 8 veckors slavgöra framför oss.....




men en positiv sak är att vi har ju faktiskt fått en ny bil. så nu är min saab min.
även om den alltid varit min, men nu är den ännu mera min. minmin saab.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0