riksgränsen


nu är jag på jobbet efter DEN BÄSTA DAGEN PÅ EVIGHETER.
jag julia och tove for tiiiiiidigt i morse upp till gränsen. sen mötte vi upp katti som slog följe med oss en liten stund.


dagen har varit helt fucking underbar.
solen värmde, de var varmt ute, blåste inte och mycket snö.
nu är verkligen våren påväg. och de tackar jag j(g)udarna för som tove brukar säga.
skämt åsido.
vi har åkt offpist hela dagen så sista åket ner till bilen var på liv och död- ungefär.
visste inte riktigt om benen skulle ta mig ner välbehållen. men jag hade tur idag, dom svek mig inte nu heller <3 MINA STARKA BEN.



nu sitter jag på jobbet med hettande kinder och drömmer mig bort. vill bara ut och ställa mig på brädan igen. NUUUUUUUUUUUUUUUUUUU! (eller kanske imorron när jag fått vila mig lite efter dagens bravader)

men jag får väl snällt vänta till nu i veckan när vi ska till backen och öva på våra skills.
göttmos.

bilder kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0