heaven on earth

hemma efter en FET helg med max.
vi har varit i abisko och ätit oxfilé, skottat snö och bråkat över hur högt man får ha volymen när man kollar barnprogram.


 vi tog oss även  till björkis efter en del missöden med bilen. att skotta fram bilen och ploga hela parkeringen tog ungefär 1000 år och jag gav upp hoppet lite grann... snö och 2hjulsdrivna bilar är inte én okey duo.
efter vägen var de inte heller så kul så jag ville vända tillbaka ungefär hela vägen. men fram kom vi tillslut.

i björkis var de ungefär som i himlen, fast på jorden.
puder, puder, puder.
MASSA JÄVLA PUDER. så långt ögat kunde nå.


jag ramlade 50% av tiden och den andra hälften av tiden gick åt för att ta sig upp från backen för all snö.
men de gjorde inget för jag hade jättemycket kläder på mig och mina nya-och bästaste googles.




enda bilden. max satt fast och kunde inte komma lös.



och en bild på mitt mystiska sår.
den spricker och gör skitont fast de var en vecka sen jag fick den nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0