what to do when everything is fucked up?

just nu sitter jag och är en riktig public servicehjälte.
lite måste man ju ställa upp för samhället.




satt och läste bloggar (INNAN jobbet(eftersom vi absolut inte får läsa på radiotjänst)så jag har inte brytit några regler)
och jag kom fram till:

alla andra har så intressanta liv
och det skriver jag inte på ett ironiskt sätt.


vad har jag?
jag jobbar
och jobbar

och längtar tills jag får lägga mig i sängen med min kärlek.

och jag får inte äta chips mer. mina stora passion i livet.
så de enda jag har att leva för är ungefär när jag får lägga mig.
kult ?
jaa, de är ju skönt att ligga skeden iaf.
de är ju inte fyskam. de är ju inte alla som får göra de.
så jag kanske har ett intressant liv endå.


Kommentarer
Postat av: sara skumpiiis

Hmm, tesso, klaga inte, jag har det förjävla bra på island, men vad hjälper det när jag inte får skeda?? vi har det lika hemsk du och jag ;)

2011-02-05 @ 15:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0