så att hälften vore nog!

känner mig sargad.
utvecklingsförstörd.

för en helg i jokkmokk är inte nått som man kan åka hem på söndagen med livsgjädjen i behåll.


är man rockstar över helgen får man oftast betala tillbaka när helgen är över.



jag har väl ungefär hållt mig på den här våglängden under helgen.
full, rolig och lite ofräsch sådär.


vi har haft ett andravärldskrig
jag har återigen råkat ut för ett dödshopp(krasch) , denna gång var det dock ofrivillgt.
jag har fått ett stort sår på benet? var? hur? när?
mina näbbskor har fått ett hål vid stortån?
haft en mystisk rumskamrat som endast steg upp när vi inte var i rummet.
snott madrasser av de som inte behövde dom. vi var faktiskt i nöd.
målat med tuschpenna på dom sov sovit.
dansat mig svettig med snygga lappar.
slösat massa pengar på onödiga saker.
haft sparkrace.

och såklart. druckit spriiiit. höhö.

men helgen har varit awsome men de är skönt att de bara är marknad en gång om året!

Kommentarer
Postat av: Evelina

jag kan svara på frågan ;) Vi åker 1 oktober och hemreasan är bokad till 28 december!!! häng på vettja!! eller kom och häng med oss där borta :D

2011-02-10 @ 15:35:56
URL: http://evelinaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0