i lööve helger

jag har haft den bästa helgen på evigheter.

i fredags var vi och åkte pulka i luossabacken. flög och åkte jättefort.
igår var jag och tove på GK och hoppade studsmatta och gjorde jätteroliga hinderbanor. testade lite grejer och än kan denna gamla pensionär litegranna! fyfan man är säker.
fast min träningsvärk idag är oliiiidlig.
över ettt år sen jag var där sist. och nog känner man sig lite småsugen på att ta upp karriären igen!
typ.


idag har jag och gubben PROMENERAT till coop. hör och häpna.
men de var skönt. prata strunt och vandra runt på coop är typ de bästa som fiinns.
sen hade vi spaeftermiddag och mös på.


och ikväll snösurfade jag för första gången i vinter. fetttttttttttt.
även om vi var tvungen att knalla upp.
och en fetare sak är att jag och julia kommer ha sällskap i framtiden. götttans ost.
jag blir fanimej imponerad över mina aktiviteter ihelg. så här mycket har jag inte rört på fläsket sen...ja, jag minns inte sist .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0