never ending stooooooryyyy sha la la la la la la laaaaaaaaaaaaaaaa


idag såg jag solens strålar för första gången på längelängelänge.
även om det bara var på en fjälltopp. men de var ändå solen som äntligen orkade sig upp.
det pirrade i min mage och jag kände mig lycklig. så lycklig att jag näästan tänkte gå ut på en härlig vinterpromenad.
men jag ångrade mig och satte mig framför tvn istället.
vaddå oprah kan väl vara ett lika stort happymoment som en promenad?

men hörrni snart är de vår gott folk! den bästa tiden på hela året.




min diet går finnemang. äta smör och dricka grädde är verkligen min grej!
känner mig lite extra taggad för beach11 idag.
jag är ju ändå ute i god tid!




men här slutar inte förändringarna i mitt liv inte.
nää, för jag och max tyckte att de var dags för lite friska fläktar i vårt förhållande så vi bestämde oss för att BYTA SIDA I SÄNGEN så numera sover jag ytterst.
asså shiiiiiiiit.
big changes!





och eftersom skolan har börjat igen efter lovet (som var obefintligt för min del), kom jag på att jag faktiskt saknar min klass SUPERMEGAMYCKEEET!!!




och här är en bild på mitt fett snygga hår som tyvärr inte alltid vill se ut sådär..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0