ganska mycket fett


hehe, råkade sno dessa bilder från http://kattibloggats.blogspot.com och http://tovesarri.blogg.se eftersom min kamera är fett tråkig att fota med plus att de blir sämsta bilder.

men anyWAY.


....



MEN VAFAN KATTIBLOGGATS! sluta ladda upp bilder som jag inte kan ladda upp på min fucking blogg.
jävla fan... klart man blir FÖRBANNADDD

toves bilder kan jag då ladda upp iaf.





asssååå shiiiit. jag blir fan imponerad när jag ser den här bilden. det ser ut som om jag aldrig slutade hänga på hallen.




och mina egna bilder kan jag då ladda upp. även om dom sugääääh









dessa bilder var från igår när jag och katti hade ensamrätt på backen och all pudersnö som kommit.
ganska så fett med egen lift upp i form av pansarvagn . egentligen var de pistmaskinen men pansarvagn låter mycket fetare.



och nu när jag ändå har mobilen ikopplad i datorn kan jag visa några andra bilder.
en blogg suger ju utan bilder, inte sant?



on the hospital of kirna




dagens outfit för ett tag sen. var de inte mönster och leopard som var inne i år?


vårat pepparkakshus (och drömvilla)


saijke har blivit stor och VILD



vi var på öb och letade skor. billiga som fa-an. även om de var ridskor i barnstorlekar.
men vafan 20 spänn! ett kap om ni frågar mig



de var allt intressant från mig för den här gången.
förutom att jag fastnade med handen i rullbandet på ica. sladdrigt skinn or what?
ica måste vara ett av de farligaste arbetsplatserna i sverige,

Kommentarer
Postat av: Ylvin

Shit Terkus, Va vig du är!!

2011-01-27 @ 15:38:28
URL: http://jennieylvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0