apa apa apa apaaaa


vådat heeeela dagen lång.
renovering kanske är min nya grej. vad vet jag?
jag är ju bara 20 så en omskolning kanske skulle göra nytta.
therese renoverar skitbra och turbosnabbt AB . fettt.






förtärde en kåldolme på rasten nyss och jag har jordens största blåsa i munnen.
intresseklubben antecknar. men de var det näst intressantaste som hänt mig idag förutom renoveringen dårå.
eller att en väldigt trevlig person just sa till mig att jag kunde köra upp nått i ashålet på mig själv.
TA INGEN SKIT. särskilt inte om man jobbar på radiotjänst.

Kommentarer
Postat av: Vansterwiki

Kan det finnas anledning att ni blir utskällda när ni skriver licens på folk utan TV? När målet inte är uppnått med en halvtimme kvar gör vissa som de vill. Enklast är att bara skriva "medgett innehav" när ni får luren i örat. Annars är licenspliktig dator, "hört TV" i mobil (mobil betyder att man kanske inte är hemma) och begära skrotningsintyg när man kör till tippen.



Uppför man sig inte så får kollegorna skiten.

Postat av: therese

haha, jag tycker att du verkar ha lite förutfattade meningar om radiotjänst. såklart kan jag inte svara för vad mina kollegor tycker är rimligt för att starta ett tvinnehav men personligen startar jag bara en avgift om jag fått ett medgivande av personen ifråga.

och målet för kvällen är vad man tros ska kunna uppnå men de men vafan inte går jorden under för den saken, så varför börja starta upp avgifter om man nu inte kan få ihop målet?



såg att du kommenterat min kompis blogg också, så jag undrar bara vad du har emot radiotjänst?

2011-06-09 @ 17:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0