det kallas karma



jag sitter på jobbet och önskar svenska folket en glad midsommar.
önskar att karman slår tillbaka på mig imorron.
HOPPAS FÖRFAN ATT JAG FÅR EN BRA MIDSOMMAR!

men jag tror inte att det ska bli några problem.
allt kommer flyta på bra..

vädret kommer vara på topp
tove kommer inte bränna köttet och ge oss matförgiftning
katti kommer inte göra suspekta saker på en tallrik
vinet kommer räcka hela natten
vi kommer inte starta en mindre skogsbrand pga okunnighet vid grillen
vi kommer inte äta billyspizza pga okunnighet med allt som har med matlagning att göra



sedär- allt kommer sluta med att vi alla får en uuuuunderbar midsommarafton! två tummar upp!
på allvar alltså tror jag att det kommer bli en helsikkes helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0