sommarvärme


och jag dör.
h.a.t.a.r när de är för varmt.
min  skalle mår bara fysiskt dåligt av denna värmebölja, vilken leder till att min kropp också får ta stryk.
jag hatar att vara klibbig och svettig och lukta äckligt.

hellre klär jag på mig än av mig.



igår var jag och julia ute på ett kvällsåk med våra långa brädor.
fett niceeeee.

min longboard tycker jag däremot mer om än denna värmebölja.
inte för att jag inte tycker om när de är LAGOM varmt, men vi bor faktiskt i kiruna, här ska de inte gå över 30-sträcket. särskilt inte när vi har en playa som vi kan glassa runt på. eller ett badställle.
offf, är de så mycket begärt? kan ingen bara slänga upp en fin badstrand så man kan genomlida dessa värmedagar from hell?






min fina syster hade gruntent igår, de är därför hon ser så snygg ut!
ofta hon ser ut sådär annars....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0