hur högt



högst upp på min önskelista
DEN SKA JAG KÖPA DIIIERKT NÄR LÖNEN KOMMER

då ska jag ligga och pussa och krama den hela tiden






idag har gjort massa ärenden, haft världens dilemma angående om jag ska ha en svart vanlig hjälm som man kan matcha till allt eller om jag ska ha en blå skitsnygg hjälm som är lite svårare att matcha.  men jag valde de senare alternativet, smällen får jag väl ta senare då. 


imorn har jag min sista arbetsdag på ica och sen bär de av till landet där afterskin är vardag.
fan vad gött de ska bli!

Kommentarer
Postat av: Jennei

Åh! Va jag är avis!! Bara en dag kvar??? Fy fan!

2011-03-17 @ 10:41:17
URL: http://jennieylvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0