i skogen kan ingen höra dej skrika


lite försenade bilder (och blogginlägg ) från förra helgen uppe på keb.
stället där allt händer.

men nu ser jag att jag inte har några bilder från kebne. kult.
men från våra turer upp på larkim har jag då bilder från





först fick vi sagt åt oss att vi skulle ta foxen. tur som fan att den inte funkade, den hade inga bromsar och jag och katti hade nog inte levt idag.




cool_tjej91





katti och ellen


mycket snö


på g upp till kebne. färdkost behövs alltid


gölliga flickor




kanske årets fastkörning. vi satt fast i typ 1oooår





älska livet

observera katti på dom nedre bilderna. hon var sur, bitter och inåtvänd efter fastkörningen

bärgningshjälp


katti: "FOTA MIG FAN INTE!!"
höhö, men jag fotade endå






de var typ en rolig helg, och vi var typ fulla och vi åkte typ asmycket snowboard.

(och katti är efter omständigheterna glad idag)

Kommentarer
Postat av: kattipoggats

idag kan jag se solens ljus igen, höra fåglarnas kvitter och känna livslusten igen. TACK GUD FÖR ATT DU HÖRT MINA BÖNER. det såg riktigt mörkt ut men jag lyckades se ljuset i tunneln. idag lever jag lyckligt och i ett liv fullt med skratt. som bambi.

2011-03-06 @ 19:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0