ihelg har jag...



...... VARIT I GRÄNSEN

......OCH VARIT I BJÖRKIS


och det var jättekult. fast inte i björkis så vi pös därifrån illa kvickt.


strålande sol och underbart vårväder

jag älskar våren mer än allt annat. jag blir så glad, får ny energi. 
och jag älskar snowboard <3






efter hemkomsten från gränsen hoppade vi i partyskorna.
vi hade skitkul, dansade som fan , drack sprit och hade intee  en endaste tanke på morgondagen.

men nu förstår jag varför jag inte varit på krogen sen innan jul.

jag kan leva ett fullt normalt och innehållsrikt liv utan att hänga på ferrum varje helg.
kanske har jag blivit gammal och grå.
eller bara förståndig.
eller så har jag bara dagen-efter-ångest och är bakis som fan.



har 25 minuter kvar på jobbet sen ska jag lägga mig på soffan och dö litegrann med en chipspåse i handen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0