livet kom ikapp mig



back to reality.
två veckors ledighet är över.

back to ica. så gick de med den uppsägningen...
fast nu är de bara extrajobb och inte allt för många dagar hoppas jag.

fast dom sa att dom hade saknat mig där, eller dom sa rättare sagt -" vi har nog saknat lukten av bacon litegrann"
ööööööööh.
bara för att jag älskar att äta bacon till lunch. tur att dom saknat nått som får dom att tänka på mig iaallafall.

och jag är även tillbaka på radiotjänst nu igen.
två veckor går ganska snabbt. för snabbt ibland.




längtar till helgen när jag äntligen är ledig.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha men Therese! Jag som hade dej som insprationskälla ;)

2011-04-03 @ 22:57:13
URL: http://jennieylvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0