packning check!


ny kamera inhandlad, väskan packad och snowboarden i beredskap.
NU ÄR JAG REDO!
fast jag vet att eftersom jag gjorde en panikpackning nyss kommer jag ligga hela natten och fundera över om de är nått som är glömt........


imorn har vi en dag att fördriva tiden i stockholm men nått kul ska vi väl hitta på.
vi kan ju alltid sitta och glo på främlingar i tunnelbanan, knyta skorna på plattan osvosv.
så sysslolösa lär vi väl inte bli.




idag hade jag min sista dag på ica också. sorgligt men ändå rätt skönt,
jag kommer sakna alla mina fina arbetskamjater, typ hon som alltid ska skrämma mig (sofie, jag låssas bara bli rädd för att du inte ska bli ledsen )
och hon som funderar på att odla en hax i badkaret. och för er som inte vet vad en hax är, de är en blandning mellan lax och haj.
jag kommer sakna hon som tycker alla är "jävla as"
och hon som alltid går runt med en godis i käften.

alla kommer jag sakna!
wellwell, jag kommer säkert hamna där igen ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0